Taggelitaggtagg

 
Sitter i soffan efter en ganska lugn dag på praktiken, trött som fasen är man men det är la inte så konstigt, går från 7-3 imorgon också, de skulle tydligen bli en lite jobbigare dag imorgon...
 
men sitter iallafall och taggar heeelg!! är så himla fest sugen eftersom jag och Emelie inte festade förra helgen :O och tycker att jag förtjänar de nu efter några veckor på praktiken ...
det måste vara något fel på oss, men nu är vi tillbaka igen! friska och glada!
Har ju inte bloggat på länge, så har hunnit med lite shopping, och sånt får se ifall jag orkar lägga in bilder på de. Så jobbigt att ta kort på de.
 
Subscriba gärna min braiga lista! Ni får gärna markera, har ingen aning hur man gör så att man ser de.... om nån vill hjälpa mig går de gärna bra jotack
 
amandaa
 
Lite bra låtaaar
3LAU – Petty Language - 3LAU Edit
Nicky Romero – WTF!? (Original Mix)
3LAU – These Are The Days - 3LAU Edit
Remady – The Way We Are feat. Manu-L - Radio Edit
ItaloBrothers – Boom feat. Carlprit - Video Edit
ItaloBrothers – My Life Is A Party - R.I.O. Edit
3LAU – Set Fire - 3LAU Bootleg
Tim Berg – Alcoholic - Dada Life Remix
Jack Back – Wild One Two (feat. David Guetta, Nicky Romero, Sia) [Edit]
Avicii & Sebastien Drums – My Feelings For You - Radio Edit
Adrian Lux – Burning - Ivan Gough & Feenixpawl Remix
A-Roma – 100% Freaky feat. Pitbull & Play N Skillz - David May Edit
Kindervater – Spotlight - Michael Mind Project Remix Edit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0