Jobbig dag ...

Har varit en ganska jobbig dag idag faktiskt, började praktiken 7-3 och sen spinning och sen hem och äta, man hinner inte med så mycket på dagarna som jag hade velat. Men imorgon ska jag bog inte träna utan åker nog direkt hem och sover hade jag tänkt... Ska äntligen byta från städ till att va i köket imorgon, så himla skönt, ska bli så gott med sån frukost som man inte fick på städ utan fick ta med egen.. Har inte städat mitt egna rum på jättelänge bara för att jag har städat så mycket annars så har la tröttnat på de men jag får la snart ta tag i de med! Ligger just nu i sängen och hade tänkt att sova, börjar ju kl 6 imorgon och Hoppas på att sluta någorlunda tidigt för efter att jag har sovit måste jag plugga och skriva på mitt cv...
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0