Har inget liv nu när jag är sjuk

100 frågor om mig själv!
 
Personligt:
 
1. Ditt fullständiga namn? - Amanda Helena Irene Johansson
2. Korrekt ålder? -  17, 8januari  1995
3. Längd? - 159 cm
4. Vikt? - har säkert gått upp några kilon, 55 kg kanske...
5. Smeknamn? - AMANDA
6. Vart bor du? - Varberg
7. Vad gör du på fritiden? - Umgås med kompisar, tränar och skolan
8. Beskriv ditt utseende (hur känner man igen dig)? - kort, mörkbrunt hår, blå ögon,
9. Vad är du mest missnöjd med din kropp? - mina armar, fingrar, näsa, bröst och lår.
10. Vad är du mest nöjd med? - mina ögon kanske
11. Vad har du för uppfattning om dig själv? - snäll liten flicka! är nästan aldrig elak mot någon även om den har varit elak mot mig. Så jag tycker att jag är ganska snäll mot alla. Jag säger inte att jag aldrig är dum för de är jag också. Ganska blyg i början när man aldrig har träffat personen förut.
12. Vad vill du jobba som äldre? - det vet jag inte
13. Hårfärg? - mörkbrunt :/ skulle ju egentligen blivit ljusbrunt men men
14. Ögonfärg? - blå
15. Någonting du vill berätta om dig själv, som vi inte vet? - nej
16. Kan du själv säga att du ser bra ut? - nä
17. Hur mycket bryr du dig om ditt utseende? - ganska mycket tyvärr
18. Är det någonting du inte kan strunta i att göra dig i ordning med? - smink isf de beror på om man ska göra något eller inte. och jag kan verkligen aldrig bestämma kläder..
19. Någon vana? - sova, äta, leka med emme, träna, festa, shoppa,
20. Lyckotal? - 7
 
Specielltvänner/folk:
 
21. Vad heter din bästa vän? - Emelie svensson, Madelen johansson, elin johansson, mamma!<3
22. Hur många nära vänner har du? - 4 eller 5 tror jag
23. Anser du dig själv vara "känd" i ditt område? - nä
24. Vet många personer vem du är? - vet inte
25. Hör man ditt namn på skolan, vet alla vem du är? - nej
26. När var du senast med någon kompis? - igår
27. Känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? - nä
28. Vem sov du senast hos av dina kompisar? - Emelie
29. Vem sov senast hos dig? - madde
 
Romantik:
 
 
30. Vill du ha ett förhållande? - vet inte, jag tror de
31. Vill du helst att din kille/tjej ska vara äldre eller yngre än dig? - äldre
32. Är du kär? - nej
33. Tycker någon om dig mer än som vän? - ne tror inte de
34. Är du redo för att satsa på ett förhållande? - kanske
35. Hur långt vill du gå med din tjej/kille? - har ingen
36. Tänker du mycket på utseendet hos din tjej/kille? - ja, men jag har ingen
37. Vågar du säga "jag älskar dig" i verkligheten? - ja oe
38. Skulle du kunna vara tillsammans med någon på din skola? ja
39. I din klass? - de vet jag inte
 
Från kram till sex:
 
40. Har du kramat motsatta könet? - jaa
41. Har du någongång bara velat gå fram och krama någon? - ja,
42. Har du kramat någon du tycker om inför folk? - ja, emme
43. Har du pussat någon i motsatta könet? - ja
44. Har du pussat någon i medsatta könet? - ja
45. Har du pussat den du tycker om? - ja
46. Har du pussat någon inför folk? - ja
47. Kysst någon inför folk? - ja
48. Hånglat inför folk? - ja
49. Vem var ditt första hångel? - Tommie tror jag, hahah
50. Hur många har du hånglat med under en kväll? - 4 tror jag, fyfan, de ångrar man
51. Vem är ditt bästa strul? - vet inte, brukar inte komma ihåg de
52. Och vem är ditt senaste? -
53. Ditt snyggaste hångel? -
54. Skäms du över att hångla inför folk? - inte när man är full, men dagen efter kanske
55. Haft sex med någon på offentlig plats? - nä
56. Haft sex överhuvudtaget? - ja
57. Hur gammal var du första gången? - 16
58. Hur gammal vill du vara första gången? - 
59. Blivit dumpad efter sex? - ja
60. Har någon av det motsatta könet sett dig naken? - inte helt kanske
61. Har du gjort något av detta med de medsatta könet? - jaa
 
 
Tankar & skit:
62. Har du någon fobi? - spindlar,
 
63. Har du någon allergi? - nej
 
64. Vad tänker du på innan du somnar? - allt
 
65. Vad är de första du tänker på när du ser en person? ögonen,kroppen, håret, leende,
 
HÄR SKA BARA TJEJER SVARA!
 
66. Vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller höra att någon tycker om dig? - att någon tycker om mig
67. En galen kväll med tjejerna eller en mysig kväll med killen? - en galen kväll med tjejerna
68. Vad kommer först, killen eller din bästa vän? - min bästa vän
69. Hur ofta tänker du på killar omkring allt annat? - vet itne
 
 
Vad väljer du?
74. Oskuld 40+ eller icke oskuld med åldern 13-? - vet faktiskt inte
75. Vänskap eller förhållande? - vänskap
76. Snyggaste killen/tjejen i stan med sämst personlighet eller fulaste killen/tjejen i stan med finast personlighet? - den va svår
78. Vad är sexigast, naket eller underkläder? - underkläder
79. Hur gammal är du helst i mellan 7-13? - 10
 
Skulle du?
80. Kunna byta liv med någon? - ja
81. Isåfall vem då? -
82. Vad skulle du göra om du fick byta liv med de motsatta könet för en dag? - runka, och kissa :D
83. Kunna visa dig naken för hela klassen om du fick 10.000 kr? - nä
84. Kunna ha sex med en pedofil bara för att låta en nära vän leva? - jaa
85. Kunna sova ute på vintern? - nää
 
86. Kunna flytta till ett annat land, vilket isånafall? - Miami
87. Kunna slösa ditt liv på ciggaretter & droger för att du mår dåligt? - nä
 
Klädstil:
88. Anser du dig själv vara en speciell stil? - nej
89. Vad klär du dig i oftast? - de jag känner för
90. Tänker du alltid på vad du tar på dig? - ja
91. Klär du dig dyrt? - nej
92. Vad kör du på: Fashioncorestilen, Fjortisstilen, Bratstilen, Modestilen, Vanligt eller något annat? - vanligt
 
Senaste 48 timmarna har jag?
93. Pussat någon? - nej
94. Haft sex? - nä
95. Fått en kram av en helt okänd? - nä
96. Ringt någon? - ja
97. Blivit uppringd? - ja
98. Funnit kärleken? - nä
99. Kollat på google? -ja
 
SISTA FRÅGAN!
100. Hur lång tid tog detta? - 15 minuter kanske

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0