Trötteeer

lite biff är jag iaf ? ;))
Ååh har äntligen fått träna! nu känns det himla bra, skulle egentligen åkt till gymmet direkt efter skolan men hade glömt mina skor smart som jag är.. men åkte hem och åt lite sen cyklade jag till gymmet.
 
Slutade tidigare, eller egentligen inte men natur provet gick ju inte så jätte bra så aah jag gick lite tidigare... men tyckte inte att de räckte på gymmet har ju inte tränat på hela veckan så gick ut och sprang en runda oxå ! så nu känns det underbart, bara en grej som fattas :(
 
Alex är på SHM och jag är inte bara liiite avis nej nej... men jaja..
Nu ska jag äta upp min goda fruktsallad jag gjorde och se om jag orkar plugga sen.. äntligen Fredag imorgon! det ska bli skönt men vet inte vad jag ska hitta på än men de löser la sig de med, annars känner jag bara för att ta de lugnt det är välbehövligt efter denna jobbiga veckan :( aja hör av mig någon gång!¨
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0