http://open.spotify.com/user/amandajohaansson/playlist/1Paq1LLtBQI4O3H1kMw8Kw

 
 Godkväll! ligger i sängen och lyssnar på lite musiik, och tar det lugnt är hur trött som helst så det behövs.
har uppdaterat min spotifylista lite så man kan ju kika in om man tror jag har bra musiksmak, det har jag ju såklart ;) Måste egentligen plugga men denna veckan har jag kämpat ganska mycket med plugget men de går då fan inte bra på dom jävla proven ändå, vet inte vad jag ska göra faktiskt, har ingen lust för att gå om iallafall.. fy :(((
 
aja nu ska man vara glad för det är ju snart jul och jag fyller snart 18 år! och körningen går ju inte heller så bra... men man får la ta en sak i taget :) nu ska jag nog fortsätta vila tror jag, eller kanske läsa min bok..
puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0