shopping i göteborg!

i onsdags gick jag och Emelie ner till stan och köpte lite glass för första gången denna sommaren! gott varee! sen var det upp tidigt nästa dag till göööteet, köpte lite fina saker som var på rean de är så jag och emme shoppar men de är lika fint för det! :)
när vi kom hem så sov jag hos emelie och vi åt grillat och drack lite till middagen, idag mår jag ju inte toppen, trodde inte att jag skulle bli såhär dålig.. hhaha men det va nog för att jag hade ätit dåligt och inte druckit så mycket tror jag nog :)
 
ikväll ska jag nog inte göra någonting alls tror jag. Jag ska iallafall ut och springa senare.
 
är ganska nöjd med mina köp faktiskt bara att jag skulle köpt ett jättefint linne som jag ångrar att jag inte köpte :(:( men jaja !
haha lite dragen ;)
fina tjejen
Shoppingen !
Zara 199:-
Zara 129:-
 
Bik bok 29:-
Bik bok 49:-
Ur och Penn 40:-
 
ur och penn 40:-
 
ögonbrynspenna h&m 29:- öronhängen ur och penn 25:-
 
ganska nöjd.. blev inte så dyrt heller så de är braa... nu ska jag nog sminka mig lite eller något, puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0