Min vecka!/bildbomb

Godmorgon! ligger i sängen och är verkligen skittrött... kunde inte somna inatt pågrund av att regnade så mycket...
Men har ju inte bloggat på hela veckan så jag får ju berätta lite vad som har hänt, jag har umgåtts med min kära vän Emelie för det mesta och vi har haft så jävla kuuul. Vi har varit sambos i några dagar när hon var ensam hemma.

Får la berätta lite vad vi har gjort dåå..
Vi har solat



Pallat jordgubbar



lekt liiiitee

Vi skulle prova denna drickan som vi alltid såg på reklam hela tiden, men den va inte alls  så goood....

Badat

Kvällspromenader


Festat



Köpt klädeer/hängt på stan
Lägger in bilder snart.

ätit kebabtallriiik

tagit hål i öronen

sen kommer jag inte på något mer, nu är de bara att tagga W&W för vi ska campaaaaaaa!! så gryyyymt, hoppas inte på nått jävla skit väder för då blir jag jävligt sur.... men vi gör det nog kul ändå!

ska nog gå på bandet snart för vill inte dra ut och springa i detta väder ... sen ska jag nog va med emeliieee :)
lägger ut mina kläder jag köpte igår också sen,
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0