Julkänslooor

Godkväll, har inget intressant att skriva...
Det har kommit massvis med snö iallafall om ingen har märkt de? trodde väl de, för ingen skriver det på facebook heller så tänkte att jag kunde skriva de här lika bra så att alla vet de!
 
Nu ska jag nog stänga ner datorn och läsa min svenska bok som faktiskt är lite inressantare än min eng bok som jag knappt har börjat med, inte lätt när man inte förstår någonting.. men men.. har iaf sovmorgon imorgon vilket är riktigt skönt! och har fått beställt en klänning från nelly nu också till nyår så det är skönt, hoppas bara den sitter lika snyggt i verkligheten...
 
 här får ni en mysig jullåt också :)
 
Och ett fint hjärta som lilla Alexander har varit duktig och gjort,tyckte att den passa in i detta inlägget :*
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0