50 frågor, kuuuul liiv

 

 

1. Vad heter du? Amanda Johansson, världens tråkigaste namn för övrigt.......

2. Hur gammal är du? 17, snart 18 om 29 dagar :D

3. Vart bor du? Varberg

4. Hårfärg? typ rödbrun

5. Ögonfärg? blåa 

6. Hur lång är du? 158 .....

7. Kär? ja

8. Singel eller upptagen? gissaa

9. Hur många har du kysst? vet inte :o

10. När och vem pussade du senast? - Gissaa

11. Har du hånglat med någon av samma kön? haha ja 

13. Vem var du tillsammans med i ditt senaste förhållande? - erra berra

14. Dumpat någon? Ja

15. Blivit dumpad? Ja de tror jag

16. Vad för killar föredrar du mest? gulliga killar som visar att dom bryr sig, och man ska ha kul med dom-

17. Vad har du för mobil? iPhone4s
 
18. Om du vann en miljon, vad skulle du göra? köpa massa kläder och resa

19. Favoritland? turkiet, vill åka till miami
 
20. Favoritfärg? har ingen speciell
 
21. Film? alla johan falk filmerna
 
22. Bok? brukar inte läsa böcker, men den jag läser nu i skolan är ganska bra än så länge.. "ursäkta att man vill bli lite älskad"
 
23. Killar eller tjejer? Killar
 
24. Vad gillar du mest med dig själv? vet inte
 
25. Vad gillar du minst med dig själv? armar, lår, händer,näsa
 
26. Nämn en person du aldrig skulle klara dig utan: mamma, pappa, syskon å vänner.
 
27. En person du älskar - min familj och mina vänner 
 
28. En person du hatar - hmmm
 
29. Ut och festa eller myskväll? bådaa
 
30. Saknar du någon just nu? ja
 
31. Vad är det bästa som hänt dig? finns mycket

32. Beroende av något? musik,

33. Ditt livs största misstag? brytt mig för mycket om vad andra tycker så det ledde till dåliga saker.

34. Om du fick välja en enda person att umgås med resten av ditt liv, vem skulle det vara?
vet inte, de skulle bli jobbigt i längden att umgås med samma person.

35. Har du några tatueringar? nej men snart har jag! 

36. Piercingar? 6 i öronen, tungan, naveln

38. Har du någon förebild? naae, min mamma kanske :D

39. Vad ska du göra idag? det är kväll, ska sovaa, efter jag har spelat farmville :DD

40. Vad är det värsta du vet? lögnare, och när man förväntar sig något och de inte blir av. därför man aldrig ska förvänta sig något.

41. Vad är det bästa du vet? människor som alltid finns där för mig.

43. Vad vill du ha just nu? nya kläder, julafton, min födelsedag, nyår

42. Vad åt du senast? godis...

44. Vad köpte du senast? fralla, kaffe chocklad bolll

45. Vem är din favorit kändis? Joel kinnaman, david beckham,

46. Vilken är din favoritställning? vet inte heehhe

47. Tränar du? ja när jag hinner

48. När går du och lägger dig? när jag är trött 

49. Vad är klockan nu? 22:57

50. Är du nöjd med ditt liv? ja de funkar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0